Moderni promotivni materijal
Moderni promotivni materijal prati trendove u svetu marketinga.
Savremeno doba ne može se zamisliti bez kompjutera, mobilnih telefona i interneta. Zapravo, digitalizacija je zahvatila svaki deo našeg života, uključujući i poslovnu sferu. Pa ne čudi što gotovo svaka kompanija, bilo ona mala ili velika, ima naloge na Facebooku, Instagramu ili Twitteru. Međutim, ovaj vid oglašavanja nije dovoljan da bi se pobedila konkurencija.
Verovali ili ne, u modernom poslovanju promo proizvodi još uvek imaju glavnu ulogu u reklami. Stoga, možemo slobodno da kažemo da ovaj marketinški alat nikada ne stari.
Da dobar promotivni materijal, zaista, može da ima presudni značaj potvrđuju i statistički podaci. Najnovija istraživanja pokazuju da se 85 odsto ljudi odlučuje da posluje sa kompanijom od koje su dobili promo poklon. Dok 89 odsto njih i nakon 2 godine taj isti poklon čuva i koristi.
Iako svaki reklamni materijal ima uticaja na formiranje mišljenja kod klijenata, kompanija Kairos Birooprema vam predlaže da izaberete proizvode koji su aktuelni, tj. da se odlučite za moderni promotivni materijal.
Moderni promotivni materijal u znaku je tehnike
Pametni telefoni osvojili su svet. A sa njima stigli su i razni gedžeti kao moderni promotivni materijal. U ovoj velikoj grupi proizvoda posebno se izdvojio bežični power bank.
S obzirom na to da se poslovanje, danas, odvija i van kancelarija neophodna je nesmetana komunikacija. Upravo to vam može obezbediti bežična baterija. Odnosno, sa njom ćete biti sigurni da vas klijenti i poslovni saradnici mogu u svakom trenutku pronaći. Te ne postoji opasnost od zastoja u obavljanju zadataka, koji mogu negativno da se odraze na uspeh.
Globalno tržište bežičnih baterija pokazuje neverovatni rast. Zato stručnjaci predviđaju da će se takav trend nastaviti i u naredne 3 godine, očekujući da dostigne iznos preko 20 milijardi dolara. Što je još jedan od dokaza da je ovo najbolji promotivni materijal za 2020. godinu.
Savremeni promotivni materijal se zalaže za zdrav život
Poslednjih godina među ljudima raste svest o očuvanju životne sredine i zdravim životnim navikama. U skladu sa tim dolazi i moderni promotivni materijal. Posuda za smoothie je jedan od njih.
Naime, bezbroj kombinacija i ukusa učinili su da smuti postane popularan napitak kako mlađih, tako i starijih genaracija. Ne samo da je osvežavajući, već i veoma hranjiv. Upravo to ga čini odličnom zamenom za doručak ili užinu kada nemate dovoljno vremena za pripremu obroka.
Kako mnogi smuti ispijaju u pokretu, nakon treninga, na putu do posla ili, jednostavno, tokom šetnje gradom budite sigurni da će vaša reklama na posudi vrlo brzo postati prepoznatljiva široj grupi. Što za posledicu ima povećanje mreže potencijalnih klijenata.
Moderni promotivni materijal je sinonim za luksuz
Hemijske olovke su najstarija reklama na kancelarijskom priboru. Zbog niske cene one su, ujedno, najrasprostranjeniji promo poklon.
Ipak, za građenje boljeg imidža kompanije izaberite luksuzne modele. Vrhunski kvalitet i prelepi dizajn učinili su da ovi ekskluzivni reklamni proizvodi postanu pravi modni dodatak poslovnim ljudima.
Skupoceni pisaći pribor je namenjen užoj grupi. Zato njegovim poklanjanjem klijentu pokazujete koliko ga cenite. Što će se pozitivno odraziti na nastavak vaše saradnje.
Skupocene olovke su stvar prestiža, koji se rado pokazuje na poslovnim sastancima, seminarima, kongresima… Te spadaju u posebnu mobilnu reklamu koja privlači pažnju drugih.
Nina Ricci, Ungaro, Hugo Boss i Cerruti vip promotivni proizvodi, kao i mnogi drugi koji su u trendu nalaze se u bogatoj ponudi kompanije Kairos Birooprema.